jessie gustavssons blogg

Alla inlägg under februari 2008

Av jessica - 29 februari 2008 17:03


 jaha nu var det ett tag sen jag var inne å skrev något,så

 jag tänkte skriva några rader. det har vell inte hänt så

 mycket. har pluggat lite hemma å på skolan. men nu blir

 det å plugga hemma ett bra tag för nu måste jag betala en

 sak först å det kostade en del pengar. men men det går nog.

 annars ha jag bara vart hemma. vart hos mamma oxå.

 stadat å diskat massa sont oxå som måste göras.

 har skickat intresseanmälan om två jobb, så

 jag hoppas på det bästa nu att det kanske kan

 bli napp på något. annars e det bara å leta vidare

 å hoppas... Ååå  så e det helg igen..bli ganska mkt tv tittande

under helgen...hoppas ni alla får en bra helg åå en trevlig fredagskväll...

Av jessica - 16 februari 2008 16:29



jaha idag har jag inte gjort mkt..

vart i fränsta en sväng å handlat lite...

ikväll ska jag se på melodifestivalen deltävling

två å äta lite gott å dricka lte drika... det ska

bli mysigt...ha en trevlig kväll..

Av jessica - 13 februari 2008 11:37


 jaha då var jag här igen å tänkte skriva några rader.

 idag blir man hemma hela dagen.. måste diska å

 städa lite idag...åå måste ta fram köttfärsem från

 frysen oxå...tänkte göra köttfärsås å spageti idag..

 det blir bra...kanske tvättar lite tvät oxå få se om

 jag orkar göra det..vet inte riktgit.. nää det är nog det

 som jag kommer göra idag...åå en sak till som jag måste göra idag

 måste plugga lite oxå...ha en bra dag alla ni som kommer läsa

detta.

Av jessica - 10 februari 2008 14:48


 näää idag har man inte gjort mkt

 har bara haft tråkit... har vell diskat lite,men

 det är inte direkt kul... Å snart måste jag ner

 å börja med maten oxå.. ha inte den blekaste

 vad jag ska göra för mat..måste se vad som

 finns i skåpen...det får nog bara bli något

 änkelt idag...orkar inte göra något

 avanserat idag...nää nu måsta jag nog gå..

Av jessica - 9 februari 2008 16:29

Av jessica - 9 februari 2008 16:23


 När jag kom dit så rådde

 tystnaden överallt. Din

 gata var nästan öde.

 Men du får inte se mig,

 inte ens när det blir vår.

 För du kommer inte älska mig

 inte hålla mig kär.Det är nåt

 som drar mig,så jag går.

 För jag vill vara där.

 Ja där,hå där.

Av jessica - 9 februari 2008 16:20


 Dina ögon är blå

 som diamanter.

 Dina läppar är mjuka

 som bomull. Dina kyssar

 värmer hela min kropp,medans

 din hand tar min och säger

 jag älskar dig.

Av jessica - 8 februari 2008 18:32


 tänkte bara skriva några rader när

 jag ändå är här.då var det kväll igen...

 inte har man gjort mkt idag...haft almänt

 tråkit..men men...senare blir det filmtittande å

 lite gott att äta till.det ska bli mysigt tycker jag.

 alla som läser detta ha en riktgt bra kväll..

Presentation


är en glad å positiv tjej på 21 snart 22 år.här på bloggen skriver jag om vad som händer i min vardag och massa annat trams.tycker om att vara med vänner,shoppar mm.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards