jessie gustavssons blogg

Alla inlägg under juni 2010

Av jessica - 30 juni 2010 21:15

hmmm jaaaa nu var det ett bra atg sen jag var här inne å skrev...

nu har det blevist sommar oxå..inte för att det har vart mkt till sommarvärme förän nu typ,fast idag har det regnat å åskat här,men hoppas solen å värmen kommer tillbaka snart..inte för att det varit kalt idag fast det har vart kvaft tycker ja..igår tog jag mitt först bad ute,det var lite kallt i vatnet,men det var skönt hihi  


jaa jag har börjat sommar jobbat nu oxå det käns skönt de..ska göra det hela sommaren..sen till hösten blir det plugg igen men jag ska bara plugga deltid å bara tre ämnen sen när jag ät klar med dem tror jag inte jag ska plugga mer på ett tag...sen ska jag säga till å försöka klara körkortet oxå...jag måste det..


hmm näää va ska  man mer ta å skriva om igentligen känns inte som det har hänt sååå himla mkt sen jag skrev sist ändå såååå är det ett bra bra tag sen jag skrev sitst..hmm nää om man ska ta å fortsätta å blogga såå måste jag se om  man kan göra saker som man kanske kan blogga om..hmmm får tänka på det..  

Presentation


är en glad å positiv tjej på 21 snart 22 år.här på bloggen skriver jag om vad som händer i min vardag och massa annat trams.tycker om att vara med vänner,shoppar mm.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards