jessie gustavssons blogg

Alla inlägg under oktober 2010

Av jessica - 27 oktober 2010 09:15

hmm jaha sitter här å dricker morgon kaffe å funderar på va dagen ska ge..hmm ja undra va man ska ta å hitta på iadg...ikväll blir det iafl teorilektion på körskolan å såå blir det en tidigare buss dit med brossan T så vi hinner sitta vid datorn en sväng innan lektionen börjar...sen tror jag att jag ska försöka plugga lite oxå idag måste göra de...nu har jag vart slö med att åka upp till ångströms igen hmmm..nää efter v.44 måste jag säga till å börja åka upp igen så att verkligen på alvar kan böraj beta av engelska b det är ju absolut inte mkt kvar på den..sååå måste säga till å bli klar någon gång..

 

igår var jag med mamma till fränsta en sväng..där köpte jag en prisen till älsklingens pojk som har fylt år som vi ska fira på söndag..hoppas på att han ska bli nöjd med den,men jag tro att han kommer bli det..hihihi  

sen igår var jag oxå på trafikskolan å satt vid datorn å pluggade lite med brosan T det gick väl sådär men det går väl åtminstone framåt tycker ja..å det är ju bra de..hihi  

 

nää om man skulle ta å hitta på något nu kanske...bye bye

Av jessica - 21 oktober 2010 22:31

jooooo nu var det ett tag sen jag skrev hörn ni..men men såå kan det bli ibland..men har typ inte hänt något nytt  sen sista jag skrev..hmm förutom en sak jag har gjort två körlektioner nu på körskolan sååå nu är jag igång med körkortet på alvar..  känns skit bra härligt att man är det...hihihi..annars utöver det har det inte hänt mkt tycker jag bara det gamla vanliga hmm tråkigt...plugget vet jag inte om det än är värt att nämna för tillfället för det går extremt trögt just nu för tillfället tycker jag men men hoppas det snart ska släpa sååå att man verkligen kan säga till att bli klar gaanska såå snart med det..så mankan börja tänka ut något annat att göra va det nu ska tänkas bli då det har jag ingen anning om men men det kan man ju ta då då det väl är dags menar ja....

Presentation


är en glad å positiv tjej på 21 snart 22 år.här på bloggen skriver jag om vad som händer i min vardag och massa annat trams.tycker om att vara med vänner,shoppar mm.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards