jessie gustavssons blogg

Alla inlägg under augusti 2010

Av jessica - 30 augusti 2010 09:26

jaha nu är det några få dagar sen juag skrev..men har inte hänt så mkt tycker jag sen sist jag skrev..har jobbat min sista dag på sommarviket såå nu har man inget mer jobb..bara pluggandet som gäller nu..fast om dem ringer å jag kan hoppa in å jobba sååå kommer jag göra det..idag ska jag försöka säga till å plugga lite blir nog å plugga lite engelska såå jag kanske kan vara klar med  några uppgifter tills på onsdag då jag ska upp å ha lektion..sen va mer dagen har att utge får jag väl se...

imorgon ska jag vara barnvakt åt en gullunge...  det ska bli kul de..

jag funderar på om jag skulle ta å ringa å beställa tid till klippning åt mig..hmm undra jag om jag ska ta å göra det kankse..skulle behövas för efter sen jag permanentade håret har det blevit såå slitet känns som om det knapt går å borsta det...åå det är inte kul å sen är det ju alltid kul med lite nytt..

 

nää om man ska se om man kan hitta på något kankse...

Av jessica - 26 augusti 2010 21:04

har suttit å läst lite bloggar innan det satt jag å gjorde enengelskauppgift..så nu känner man verkligen att pluggandet har börjat faste märkte jag rean i onsdags då jag  var uppe på första engelskalektionen för terminen sååå nu är det bara å köra hårt me de ämnen jag ska läsa denna termin såå att man kanske kan säga till å bli klar med det till jul..utöver detta jag har gjort nu har jag inte gjort så mkt idag..var över en sväng till mamma å hälsade på,var ett tag sen jag var där..hmm älsklinegn jobbar kväll så är hemma ensam å får gå å lägga mig ensam ikväll för ikväll måste jag ta å lägga mig skapligt..annars de andra dagarna som varit så har jaf vart vaken tills han kommer hem en sådär tolv på natten å så har vi sett på något avsnitt av förhäxad innan vi lagt oss..men imorgon måste jag upp tidigt runt en halv sex eller kvart över sex ska nämligen iväg å jobba imorgon sista dagen på sommarviket blir de imorgon sen är det slut för denna sommar..känns lite tråkigt..hmm nää undra om jag ska ta å sättta mig å renskriva engelska uppgiften kanske å småglutta lite på tv:n innan man ska ta å krypa ner i sängen å sova...

 

 

bilden på våran lilla findus har inget att göra med inlägget..hade bara lust å hä in en bild...vist är han väl fiiiiiiiiin!!!

     

Av jessica - 23 augusti 2010 19:37

idag har jag vart uppe på ångströms på upprop,var första dagen idag efter sommarlovet..ska åka upp på onsdag igen för att ha engelska B första lektion denna termin blir det då...hmm jaa sen när jag kom hem igen gjorde jag inte såå mkt,fick över till älsklingens syster å rack lite kaffe.. sen har jag gjort pasta,kyklingsallad som jag å älskling åt till middag idag typ en sådär vid sex tiden då älskling är hemma en snabb sväng för att äta å de..han jobbar kväll denna vecka..ska fixa lite mys tills han kommer hem kl tolv inatt..tända lite levande ljus å göra lite toast myyyysss..  

nää nu ska jag gå å sätta mig framför tv:n igen å se på biggest loser..sen blir det att se på fångarna på fortet..

 

här är bilder på de nya toparna som jag skrev att jag hade köpt i ett annat inlägg för någon/några dagar sen...

 

 

    

Av jessica - 23 augusti 2010 09:41

sitter här å trycker i  mig en liten pizza bit till frukost..idag bär det uppp till grannbyn ånge för idag börjar plugget igen,fast idag är det bara upprop å registrering åtminsone så får det bli det för min del...

nää hinner inte skriva mer just nu måste fixa till mig klar å de så jag inte säger till å missar bussen...kanske skriver senare få  se hur det blir...

Av jessica - 22 augusti 2010 13:04

jaha har man typ nästan nyss kommit hem från mamma..har vart där å druckit en kopp kaffe å hämtat hem cykeln som blev kavr där efter då jag följde med upp till ånge,så nu är cykeln hemma igen..hmm ja idag har jag inte gjort såå himla mkt än har typ inte vart hemma käns det som..i förmidags så gick jag över till älsklingens syster å drack kaffe med henne å där vart jag säkert en eller två timmar,sen nästan på en gång när jag gick hem därifrån begav jag mig på kiosken å sen till mamma hihihi som sagt såå  har inte hunit å vart hemma såå jätte mkt än käns det som...jaja så kan det var iblan allra hälst då man har tråkigt..men men nu lär man nog bli hemma resten av dagen förhoppnings vis hihi man fårväl se va som händer..

just nu är jag skit hungrig åt en smörgås nyss men är fortfarande hungrig,men ttycker det alldeles för tidigt å göra mat än aahh va ska jag göra åt det hmm kanske ta mig en smörgås till sålänge..aaahh måste ställa mig å diska oxå blää tråkigt men men måste väl få se om manorkar det...

 

nää nu ska jag se va jag ska ta o hitta på härnest...

Av jessica - 20 augusti 2010 14:18

har precis kommit ur duchen,var himla skönt med en liten snabb duch måste jag säga..idag har min dag beståt av att varit i grannbyn ånge med mamma lilsyrran å mammas kille..handlade hem lite två å sånt och en hårinpackning till mitt hår som jag tycker är bra,handlae även ett nytt litet anteckningsblock tänkte det kan nog komma till användning nu när man börjar plugga igen nu på måndag..åå så köpte jag mig två nya toppar oxå kune inte låta bli tyckte dem var sååå snygga hihi  kanske jag knäpper några bilder på dem å lägger ut få se hur det blir..jaa va har jag mer gjort joo när jag kom hem så packade jag upp de små varor jag köppt sen gick jag över till killens syster å drack lite kaffe,sen när jag kom hem därifrån diskade jag upp den lilla disk som var..jaa hmm jag det är nog såå min dag har sett ut såhär lång än så länge...  

 

nää nu ska jag klä på mig lite kläder..inte såå långt kavr innan älskling slutar å jobbar å kommer hem och då bär det av å handla lite för tacosen som vi ska äta idag Mmmm va gott  

Av jessica - 19 augusti 2010 07:37

sitter här å dricker en kopp kaffe,var just ute å glode lite på fb men inget spänande där  hmm som vanligt de..

ska snart iväg å jobba för att jag fick hoppa in nu på morgonen så ska jobba mellan 8:30-15:30 nice  hihihi kul får man dagen att gå idag iafl än bara sitta hemma å tråka å inte veta va man ska göra å sååå blir det mer extra penagar å det är aldrig fel de  hihihi.....

 

igår blev det en sväng till min vän M,där blev det kaffe å lite småprat som vanligt när jag är där å hälsar på hihi men hon hjälpte mig å ändra lite på min blogg så nu är han inte såååå trist längre hihihi  tackar M för hjälpen..  kanske man kan klara av å ändra själv nästa gång man vill ändra på bloggen kan ju hoppas på det hihii

 

nää nu ska jag gå å fixa till mig innan jobbet kallar...byebye  

Av jessica - 18 augusti 2010 10:31

jaha nu har jag suttit här å häng å glott lite medans jag har fått i mig lite frukost..var över å drack lite kaffe hos min älsklings syster förut å småpratade lite trevligt...hmm jaa sen har jag bara suttit här vid datorn å glott lite,var ute på fb å glode lite men inget spänande där tyckte jag..

jaa vad jag ska hitta på idag har jag ingen anning om man får väl se va som händer under dagen å va man tar för sig att göra..

 

hmm  jag har fått en liten funderare på huvudet,en utblidning butikssäljarutbildnin ordagrant sagt hmm jaa jag är ganska så väldigt intreserad men vet inte hur jag ska göra hmmm funder funder tänka tänka hmm jaa..man får väl ser hur man  gör...

 

nää nu ska jag gå å lägga lite disk i blöt....bey bey med er alla glada sålänge  

Presentation


är en glad å positiv tjej på 21 snart 22 år.här på bloggen skriver jag om vad som händer i min vardag och massa annat trams.tycker om att vara med vänner,shoppar mm.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards