jessie gustavssons blogg

Alla inlägg under september 2010

Av jessica - 30 september 2010 11:34

 Idag har jag druckit kaffe med mamma som var över förut..alltid lika trevligt när hon kommer över..hmm jaa..satt å beställde lite från jotex förrut..beställde ett sett med två duntäcken å fyra kuddar å ett 6 dels påslakansett..skönt med lite nya sängkläder..senare idag när älsklingen kommer hem från jobbet bär det av till fränsta för att handla lite grejor såå att jag kan påbörja ååå göra smörgåstårtor imorgon...för på lördag fyller nämligen jag år...då blir man hela 22 år gammal...hihihi  se om man får många paket hahaha  

sen ska jag göra en annan sak i fränsta oxå..ska nämligen skriva in mig på körskolan där istället såå jag ska byta från ånge till fränsta...jag ska göra de för att brosan ska oxå skriva in sig i fränsta såå då kan man göra sälskap med varandra å stötta varandra..det blir roligare oxå om man har någonman kan gå med hihihi  sen när vi är klara i fränsta bär det av hemmåt igen..då när man kommer hem blir det nog mat..för tro de bli bättre att ta det när man kommer hem i stället annars kanske det blir lite stressit å då blir det inte kul...

 

nää undra om man kanske skulle ta sig lite lunch känner mig lite hungrig...

Av jessica - 30 september 2010 11:34

 Idag har jag druckit kaffe med mamma som var över förut..alltid lika trevligt när hon kommer över..hmm jaa..satt å beställde lite från jotex förrut..beställde ett sett med två duntäcken å fyra kuddar å ett 6 dels påslakansett..skönt med lite nya sängkläder..senare idag när älsklingen kommer hem från jobbet bär det av till fränsta för att handla lite grejor såå att jag kan påbörja ååå göra smörgåstårtor imorgon...för på lördag fyller nämligen jag år...då blir man hela 22 år gammal...hihihi  se om man får många paket hahaha  

sen ska jag göra en annan sak i fränsta oxå..ska nämligen skriva in mig på körskolan där istället såå jag ska byta från ånge till fränsta...jag ska göra de för att brosan ska oxå skriva in sig i fränsta såå då kan man göra sälskap med varandra å stötta varandra..det blir roligare oxå om man har någonman kan gå med hihihi  sen när vi är klara i fränsta bär det av hemmåt igen..då när man kommer hem blir det nog mat..för tro de bli bättre att ta det när man kommer hem i stället annars kanske det blir lite stressit å då blir det inte kul...

 

nää undra om man kanske skulle ta sig lite lunch känner mig lite hungrig...

Av jessica - 27 september 2010 09:42

jaha då var helgen över då..åå har man gjort något vättit i helgen näää inte ett dugg..bara haft almänt tråkigt å de..fast igår vara jag över till mamma en sväng å drack lite kaffe å de..annars har det inte hänt ett skit i helgen...

idag var det meningen att jag skulle ha åkt till fränsta en sväng med mamma men det verkar inte bli av såå det blir väl till å bara vara hemma idag...hmmmmm..får väl se va man hittar på då..måste försöka säga till å diska upp disken som är för det behövs verkligen...annars vet jag inte va jag ska hitta på idag..lär väl bli en såndär dag man har almänt tråkigt igen..jaja finns inte så mkt man kan göra åt de..

 

näää om man skulle se om man kunde hitta på något kanske...kanske man skulle ta å fika lilte frukost...

Av jessica - 20 september 2010 20:04

sitter här iläggenheten i min ensamhet å vet inte riktigt va jag ska hitta på..älsklingen jobbar kväll så han slutar inte förän kl 00:00 i natt..vet inte om jag ska vara vaken tills han kommer hem eller om jag ska ta å lägga mig å sova jag får ser hur jag gör...

idag var jag en sväng till fränsat med mamma å brosan å handlade lite..handlde mig en ny mysdress den var jätte skön..sen har jag inte gjort så mkt mer idag...nu har jag suttit å skrivit lite på msn..

nää nu tror jag att jag ska ta å gör iordning en kopp te å lite skorpor och sätta mig å se på tv...

Av jessica - 13 september 2010 12:36

nu har jag rakat benen,gjort en hårinpackning i håret å noppat ögonbrynen..såå nu känner man sig ganska så fräsch för tillfället..det enda som fattas nu är lite manekyr å de hihih  

sen har jag diskat lite kanske inget nytt men men..sen har jag  inte gjort så mkt mer tycker jag än att hängt vid fb..har ju faktist plockat undan lite tvätt oxå förstås..man får väl se va resten av dagen har att utge eller va man hittar på resten av dagen..

 

hää nä vet ej va jag ska skriva mer...byebey..

Av jessica - 10 september 2010 13:19

jaha då har man städat lite idag igen..det blev dammsugning å skurning av golv å  såå har jag lagt på mattorna på golven som har legat i en hög i sovrummet sen jag tvättade dem å det var ett bra tag sen..men men nu är dem utlagda på golven iafl..sen har jag diskat idag oxå typ som vanligt det tycker jag att jag gör varje dag..sen när älsklingen kommer hem från jobbet så bär det av till fränsta för att handla lite..idag ska vi nämligen göra hemmagjord pizza ska bliiii jääääääte goooot tycker jag ver et tag sen vi åt gjorde de..se om man kanske köper lite gotta oxå så man kan framför tv:n ikväll oxå å mysa lite..hmm ja annars har jag inte gjort så mkt mer än såhär å lär inte hända såå mkt mer skulle jag tro..

 

näää va ska man nu hitta på..kankse man skulle läsa lite bloggar...

Av jessica - 9 september 2010 10:52

hmm idag får det nog bli en hemma dag bara säga till å vara hemma..inte för att jag vet va jag ska hitta på men om jag funderar ett tag såå kommer jag förhoppningsvis på något..man måste ju bara kunna vara hemma oxå eller hur..kanske jag borde sätta mig ner å försöka plugga lite hmm..jaja får se va det blir..

 

igår var jag en sväng till mamma på förmiddagen å drack lite kaffe..var oxå en sväng i parken för att mamma skulle ditt med småsyskona mina..så jag tog med killens pojk å gick dit en sväng jag med..måste väl passa på när det var så bra väder som det var igår..hmm ja va gjorde jag mer igår då jaa jag gjorde nog inte såå mkt skulle jag tro..

 

nää nu tror jag jag ska ta å koka mig lite kaffe...

Av jessica - 7 september 2010 11:25

hmm sitter här ocg funderara starkt på om jag ska ta tolv bussen upp till ånge å titta å se om jag kan hitta mig ett par nya skor skulle verkligen behöva de..jaaa jag tro det kommert bli såå att jag gör de..men då får jag nog skriva ett snabbt inlägg för måste börja fixa till mig då..hihihi  

 

igår gjore jag typ storskrubning av lägenhetn elller åtminstone badrum å toalet fick sig en storskrubning,sen blev det dammsuggning å skurning av alla golven en maskin tvätt vart tvättad å diska gjhorde jag såå igår vart det mkt städning gjord tycker jag såå var ganska såå stolt över mig själv igår..  jaa mkt mer hände inte igår..vi var även i fränsta å handla lite igår..

 

nää nu kankse man skulle ta å börja fixa till sig om man ska säga till å ta tolvbussen till ånge...  

Presentation


är en glad å positiv tjej på 21 snart 22 år.här på bloggen skriver jag om vad som händer i min vardag och massa annat trams.tycker om att vara med vänner,shoppar mm.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards