jessie gustavssons blogg

Alla inlägg under september 2010

Av jessica - 3 september 2010 12:16

jaha då har man städt lite..dammsugit golven,plockat lite å diskat få se omman tar fram skurskäpen här sen oxå..fast just nu skulle jag behöva vila lite hhaa varm blir man när man städer bläää...hmm va har jag mer gjort idag..joo i förmiddags färgade jag håret på mig själv det gick jätte bra å blev jätte bra..åå så var jag å klippte mig igår...  såå nu är man nästan som en hel ny människa käns det som,men det kan man behöva ibland...hihi 

sen senare när älsklingen kommer hem från jobbet ska vi åka till fränsta..dem har nämligen utförsäljning av prylar på ett ställe där såå tänkte titta in det å se om man hittar något som man kan ha nytta av..en sak vet jag iafl som jag ska ta å köpa symaskinsnålar..behöver nämligen ha det..för sist jag satt å syde lyckades  jag hä sönder nålen..sånt som  kan hända...hihihihi

 

nää kanske man skulle ta å fortsätta med städningen eller kanske man skulle se om man skulle ta å dricka lite kaffe innan ksnske...

Presentation


är en glad å positiv tjej på 21 snart 22 år.här på bloggen skriver jag om vad som händer i min vardag och massa annat trams.tycker om att vara med vänner,shoppar mm.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards