jessie gustavssons blogg

Alla inlägg under september 2009

Av jessica - 29 september 2009 18:15


hej på er alla glada...jaa idag var man iväg å pluggade blev historia idag för hela slanten..

blev ingen matte idag hon som har matten var inte där idag..få se om det blir lite matte

imorgon kanske..det får inte bli så långt uppehåll iafl..åkte hem lite tidigare idag än jag

brukar göra det kändes ganska skönt..när jag kom hem gjorde jag inte så mkt..såg lite på

tv:n gjorde jag..sen var jag iväg å hämtde ut ett paket på kiosken..det var en väska som

jag hde bestält oxå så var det lite prisenter till mina småbröder som fyller år i oktober..de

gör jag med..jag fyller på fredag..då blir man 21 år..

ska bjuda på smögåstårta då..ska till fränsta på torsdag å handla in för det..funderar då

ävan att gå in på körskolan å köpa teoriböcker skulle nog göra det..

ikväll få jag se om jag ser på en film som jag köpte här om dagen..för jag tror inte det

var något bra på tv:n ikväll...


nää nu ska jag ta å glo lite på nätet tror jag...Glad

Av jessica - 25 september 2009 18:16


det är en bil på en tatuering som jag skulle

vilja ha..skulle vilja ha den på armen...





Av jessica - 25 september 2009 18:02

 

jaha då var det fredag då å imorgonär det helg ganska så skönt...iag har jag vart å pluggat

blev lite historia å matte idag igen..sen tog jag tåget som gick halv ett hem..då gick jag till

mamma å var där till killen slutade jobbet så kom han å hämtade mig där..å innan vi åkte

hem svängde vi in på pitzzerian å hämtade våran mat..Mmm gottTungan ute

sen har jag inte gjort så mkt..har bestält en religions bok för jag måste plugga religion A

oxå hmObestämdfår väl se hur det kommer gå..detär ju iafl lektion i det så hoppas det kommer

gå bra..sen kommer jag att blitvungen att plugga naturkunskap A men det skulle vi prata

mer om lite senare jag skulle börja med religionen nu först..jaja men vill man satas på att

plugga på högskola sen å man måste plugga visa ämnen för att kunna söka så får man ta

den smällenSkrattandeeller va säger ni????

 

ja ikvällblir det väl att glo på tv:n skulle jag tro..få se om jag ser på idol ikväll igen..

kanske att jag å killen ska gå över till hans syster å dricka lite kaffe här sen oxå få se

hur det blir med det..jaja men nu ska jag se om man ska hitta på något..

Av jessica - 24 september 2009 16:10

jaaa snart är denna vecka slut..tänka sig snart har ennu en vecka gått snart..

iadag var jag upp å pluggade precis som jag har gjort de andra dagarna förutom måndag

för då är det självstudier...men ficklite gjort idag gjorde lite historia idag å så räknade jag

matte..jag är å räknar i övningsboken nu i matten så snart kan man testa å göra prov på kapitel

två kan hoppas det går bättre än första provet gjorde för et måste jag göra om men det kunde jag

gör vid ett senar tillfälle då jag känner att jag vill..i historien läste jag i boken som man använder sig

av å så blev det några frågor gjorda oxå..när det var dags å ta bussen hem så tog jagen annan än den

jag brukar åka med för att jag var tvungen att gå till mamma å lämna en sak till henne..sen efter ett

tag kom killen å hämtae upp mig där för jag hae bett honom å hämta uppmig efter sen han slutat jobba..

när vi kom hem så slängde jag in en pizza i ugnen somjag hade köpt på affären uppe i ånge..så det blev

det till middag idag..sen efter sen vi ätit gick killen ut till garget å jag satt mig å slog in lillsyrans prisent

som hade kommit idag med posten..nää nu vet jag inte va jag ska göra..


ikvälltänkte jag se på  idol..någon annan som ska göra de???

sen efter idol ska jag se på ett program på tv 4 fakta..

Av jessica - 19 september 2009 17:29

BLÄ..denna förkylning gör mig galen..igår kände jag mig ingte pigg alls usch..åkte ändå upp å

pluggade igår..men det gick absolut inget vidare alls...å idag mår jag inte direkt något bättre..

hämska förkylning...idag har jag inte gjort mkt alls..jag å killen låg i varsin del av soffan å såg

på en film förut..det va någon indianfilm den var rätt bra faktist..blir mer film senare ikväll då

blir det oxå tacos till det ska bli gott...


igår efter sen jag kommit hem fter att vart uppe å pluggat så städade jag lite..men det kändes

i kroppen sen tror inte det var så smart när man måde som man gjorde man ska man vara envis

så är man...men blev inte mmkt mer gjort sem igår mer än att man låg i soffan å såg på tv:n..

såg på en film som gick på kanal 5 igårkväll mitt super ex hette filmen den var rätt bra den..

före filmen såg vi på dobbido..


lär inte hända  så mkt mer i bhelgen skulle jag tro..inte när man mår som amn gör får hoppas

man mår bättre snart igen..nää nu ska jag göra något men vad vet  jag inte än...

Av jessica - 18 september 2009 07:36

usch har gott å blevit förkyld..blä..idag känner jag mig inte pigg alls usch usch..igentligen kanske jag

skulle ha stanat hemma idag istället för att åka upp å plugga..men men så envis som jag är så tänker

jag åka upp idag iafl..få se hur det går om det går bra eller inte..som det käns nu så kommer jag inte

få in något alls i mitt lilla huvud idag...det ät typ 35 min kvar innan jag ska gå till bussen..

idag ska jag fika på ett kafe uppe i ånge med brosan lovade å bjuda honom å så ska han bjusa tillbaka

nästa fredag skulle han göra...få se va  man tar för gott..bereor på hur hungrig jag känner mig eller

om jag ihuvudtaget kommer  ha någon matlust alls  så kanske det blir en av deras goda mackor..

nää nu ska sjag fixa det sista så jag slipper stressa sen...

Av jessica - 16 september 2009 18:19

hm..nu har jag precis stängt ner körkortsteorin som jag har suttie med ett tag..hm skulle igentligen

säga till å börja övningköra oxå...fundera på om jag ska köpa teoribökerna från körskolan å ha dem

å läsa i sammtidig som jag sitter med bonnierstrafikskola...skulle nog bli bra de..

jaha iadag  har jag  vart uppe å pluggat det var jag även förstås igår oxå.. idag gjorde jag ett

matteprov men det gick inge bra alls så det måste jag ta å göra om vid ett tillfälle..men just nu

kunde jag börja på ett nytt kapitel..sen när killen kom hem från jobbet åkte vi å handlade lite..

ja så mkt mer än det har jag inte gjort idag vet inte om jag kkommer göra så mkt mer häller..

senare ikväll lär det väl bli att man ser på en film skulle jag tro..få se vad det blir..


jajaj nu vet jag inte alls va jag ska göra....Glad

Av jessica - 14 september 2009 14:45

usch va jag tycker att denna dag har vart långsam..den har känts så tråkig.

var en sväng till fränsta förut med mamma å moster så då passade jag på att 

handla hem lite sker som vi behövde ha hem..sen efter sen jag kommit hem tog

jag mig två smörgåsar å ett glas jucie som lunch va så himla hungrig när jag kom hem..

efter det så gick jag ner till tvättstugan å ladda en maskin tvätt å bara för några minuter

sen var jag ner å laddade en till å hängde upp den första tvätten..sen så har jag diskat lite

å så har jag gjort en uppgift i engelska A så mkt mer pluggning än det har det inte blevit idag

tyvär..bore ju har gjort mer men men..ikväll ska jag på träning å sen när man kommer hem

från träningen så blir det först en dusch å sen blir det nog å glo på en film skulle jag tro..

ja mkt mer har inte hänt idag...


igår var jag bara hemma..jag killen å killens son var ute å gick en sväng på någon stig som

ligger i närheten där vi bor vid en fors det var mysigt å gå där..sen var jagute i killens garge

tillsammans med honom å hjälpte honom å slippa lite på hans amazon..jag var även nere  i vårat

föråd å städdade lite så nu går det å gå där utan å snubla på en massa påsar å kartonger..

ja det var nog gårdagen de..på kvällen satt jag å killen å såg på män som hatar kvinnor den var

faktist bra filmen...


nää nu ska jag ta å stoppa kycklingen i ugnen..tänkte göra ris å kyckling idag å så blir det

någon sås till oxå...

Ovido - Quiz & Flashcards