jessie gustavssons blogg

Alla inlägg under mars 2008

Av jessica - 25 mars 2008 10:57


 jaha vad ska man tänka sig å skriva då...det har inte hänt så mkt

 kult...måste plugga lite å så måste jag diska ush va tråååkit...men men man måste göra det oxå... det är inte såå mkt disk idag så det går nog ganska snabbt....nää nu skajag nog gå ner å se vad man kan hitta på förnågo...

 ha de bra alla

Av jessica - 14 mars 2008 12:06


 japp då var jag här igen..tänkte skriva några rader har inget annat för mig nu ändå..ja har inte gjort så mkt...igår sydde jag lite,det har jag gjort idag oxå tänkte sy några gardiner...gjorde färdigt en läng förut..den blev faktist bra tycker jag ,jag blev nöjd..då var det helg igen då..ikväll ska jag se på tv och så får jag se om det blir något gott att äta till..näää nu ska jag gå å göra något men vad vet jag inte..jag skulle behöva diska men men det kan vell vänta lite...

Av jessica - 8 mars 2008 17:21


 jaa vad har hänt denna vecka då...joo en kompis från härnösand har

 varit på besök så har varit med henne rå...såå har hon klipt mig det

 blev jätte snyggt å  skit bra blev jätte nöjd.... ikväll ska man se på melodifestivalen andra chansen sen e det brottskod försvunen

 efter det sen vet jag inte var det blir..kanske här på en film å ser på

 vem vet...något hittar mab vell på iaf...nää nu ska jag gå å hitta på något

 såå vi ses.....

Av jessica - 3 mars 2008 10:56


 jaha då var det mars månad.. snart e det påsk.. det börjar närma

 sig vår nu...jag hoppas verkligen snön snart börjar smälta bort

 vill att gräsmattorna ska börja komma fram...vil ha våt å sommar nu.

 åka till stranden å bada ligga å sola grilla massa god mat..jag bara länktar..

 men men det e nog ett tag kvar innan det smälter skulle jag tro..men

 man får hålla ut....

Presentation


är en glad å positiv tjej på 21 snart 22 år.här på bloggen skriver jag om vad som händer i min vardag och massa annat trams.tycker om att vara med vänner,shoppar mm.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards