jessie gustavssons blogg

Alla inlägg under april 2010

Av jessica - 20 april 2010 10:07

jaha jaa så nu var det ett bra tag sen man skrev igen..jaja men det är inte kul att skriva om man inte har något att skriva om hmm..men men tänkte se om jag kunde få till några rader..


jaa så är man inte uppe på ångströms iag häler å pluggar har inte vart upp en enda gång än efter påsklovet här,har inte haft någon lust alls usch blä har det bara känts..börjar bli less på pluggandet skulle vilja jobba istället hmm..jaja antar att jag får göra det bästa av situationen,måste bli klar med pluggandet annars kommer det bara kännas onödigt att man har pluggat om man inte gör klart de..men funderar på om jag ska se om mjag kan byta ut matte B mot naturkunskap A inte för att jag häldre sitter med det men det är ett kän ämne det är inte matte B..hmm å matten tog jag  bara av en andledning och det var att man var tvungen å ha det om man skulle plugga vidare till sjuksköterska och jag känner inte att jag vill det längre..såå få se om jag kan göra så hoppas..


jaa annars har det inte hänt mkt tycker jag..få se vad man ska hitta på idag..försöka å plugga lite ska jag göra..för imorgon måste jag värkligen försöka ta mig upp till ångströms..


nää om man skulle se om man kunew hitta på något..men vad...

Av jessica - 20 april 2010 10:07

jaha jaa så nu var det ett bra tag sen man skrev igen..jaja men det är inte kul att skriva om man inte har något att skriva om hmm..men men tänkte se om jag kunde få till några rader..


jaa så är man inte uppe på ångströms iag häler å pluggar har inte vart upp en enda gång än efter påsklovet här,har inte haft någon lust alls usch blä har det bara känts..börjar bli less på pluggandet skulle vilja jobba istället hmm..jaja antar att jag får göra det bästa av situationen,måste bli klar med pluggandet annars kommer det bara kännas onödigt att man har pluggat om man inte gör klart de..men funderar på om jag ska se om mjag kan byta ut matte B mot naturkunskap A inte för att jag häldre sitter med det men det är ett kän ämne det är inte matte B..hmm å matten tog jag  bara av en andledning och det var att man var tvungen å ha det om man skulle plugga vidare till sjuksköterska och jag känner inte att jag vill det längre..såå få se om jag kan göra så hoppas..


jaa annars har det inte hänt mkt tycker jag..få se vad man ska hitta på idag..försöka å plugga lite ska jag göra..för imorgon måste jag värkligen försöka ta mig upp till ångströms..


nää om man skulle se om man kunew hitta på något..men vad...

Presentation


är en glad å positiv tjej på 21 snart 22 år.här på bloggen skriver jag om vad som händer i min vardag och massa annat trams.tycker om att vara med vänner,shoppar mm.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards