jessie gustavssons blogg

Alla inlägg under februari 2010

Av jessica - 25 februari 2010 14:41

jaha så nu var man hemkommen från ånge,ha vart uppe på ångströms å pluggat idag..idag kom jag iväg för idag var killen pojk tillräkligt kry för att gå till skolan..jag har vart hemma med honom två dagar för att han har vart liote småkraslig..så idag gjorde jag lite engglosor å så läste jag lite i engboken..orkae inte göraså mkt mer idag har känt mig hängig å trött idag fast det har jag gjort i flera dagar nu vet inte va det kan vara..kan ju ha med någon förkylning att göra..ja nu ska man väl inte göra så mkt,ska vänta på att killen ska sluta jobbet å komma hem å se om vi skulle åka å hndla lite..sen senare blir det väl att göra middag..det är den vi troligtvis ska åka å handla..pölsa och potatis å röbetor..har liksom inget av det hemma...jaa det är min dag det..hittills iafl å lär inte ske så mkt mer häller...käns som om jag bara skulle vilja gå å lägga mig en stund men men jag får nog stå ut tills sängen för kvällen..


nää nu ska jag ta å glutta lite på nättet å fördriva tiden lite..

Av jessica - 23 februari 2010 13:04

idag har jag vart hemma med killens pojk,han är förkyld..så har suttit här hemma å försökt å pluggat lite har väl fått lite gjort tycker jag,men kanske inte sådär jätte mkt..men men..en annan är väl inte så drastisk förkyld änu lite snorig men inget annat inte än iafl men vem vet det kanske kommer..börjar fan få ont i nacken inte skönt alls..å nu har vi fan kallt inne igen typ 14 grader bara så man går typ med två tjocktröjor men fryyyyssserrrrrr ändå..inte bra alls å inte lär man bli friskade då häller..det är fan typskt..jaja men man får försöka göra et bästa av situationen brukar man väl säga..


jaha ja å i helgen gjore jag inte så mkt var bara hemma..i lördags var jag ute å lekte lite med killens jänta å sysselsate henne lite..vi var blandannat å åkte lite kepplapp..sen efter ett tag gick vi in..när vi kom in så satte vi oss å bygde lite med pälor gjore lite halsband å de..det var skoj de..jag tror hon tyckte om att vi gjorde lite saker tillsammans..man kanske få säga till å göra det fler gånger..ja mkt mer intesantare än det har inte hänt i helgen..så ju på melodifestivalen förstås..på söndagen var jag över till mamma en snabbis å hämtade en påse med lite kläder som jag skulle testa å se om jag kunde ha..var kläder som en kusin till mig hade rensat ut..sen när jag kom hem så testade jag kläderna typ på en gång å jag kunde ha et mesta..var några få klädersplagg som jag inte kunde ha som jag gav bort till en vän..en annan som är galen i kläder blir ju alltid glad när man får lite kläder..hihihi..jaa det är nog min helg de..


jaa å vad som händer i veckan det vet jag inte,men det lär nog inte hända så mkt..igår var jag över till mamma en sväng å drack lite kaffe..man får väl se om man blir hemma hela veckan med killens pojk eller om han blir lite bätre så att han kommer iväg här någon dag..om han gör det så blir det att en annan åker upp till ångströms å pluggar..men annars får man säga till å plugga hemma..


nää om man ska fortsätta å plugga lite..eller kanske man skulle ta den lilla disk som är..

Av jessica - 10 februari 2010 17:24

jaha så har halva denna vecka gått redan..jaa å va har man gjort hittills någentro..jo i måndags å tisdags så var jag med brosan på gymmet i  ånge det var kul å det kändes skönt efteråt..men idag hoppade jag över gymmet å så gör jag så att jag följer med på måndag till veckan igen..så idag tog jag en tidigare buss hem..så idag blev det lite pyssel hemma eller pyssel å pyssel inte direkt kanske..men jag diskade upp disken som var å så dammsög jag golven å så har jag skrubbat ur kylskåpet så nu ser det frächt ut igen..jaa å så har jag självklart vart å pluggat..jaa det är väl va man har hunit med å gjort hittills med de dagar som gått..så får man se vad man hittar på de dagar som kommer..inte har jag något planerat iafl så man får se va som händer...man får väl helt änkelt ta en dag i taget..



Av jessica - 8 februari 2010 17:47

Idaghar jag vart uppe i ånge å handlat in lite grejor som behövdes hem..var även på gymmet med brosan å tränade det var kul..ska hänga med honom på gymmet imorgon oxå..då får man lite å göra iafl oxå så käns det skönt när man hat tränat..idag körde jag för det mesta ben,men blev lite armar oxå...imorgon ska jag även upp å plugga..ska nog ägna mig åt mattenn först å främst imorgon sålänge jag orkar sen får jag se va jag lägger resten av tiden på till att kl blir två för då bär det av till gymmet för då slutar nämligen brosan från skolan..kanske att man skulle ta med boken jag läser i engelskan med mig å läsa lite i den så att jag kommer någonvart i den den ska ju vara utläst å bokresension ska vara klar till vecka nio ska även ha engelskaprov vecka nio det blir lite mkt men men det är bara å hålla ut..jaa mkt mer än så har jag nog inte gjort idag..


nää nu ska jag se om jag ska glo lite på nättet..sen ska jag fixa benen å ta mig en dusch innan man ska se på tv:n sen senare ikväll...

Av jessica - 6 februari 2010 18:58

hmm jaa va ska man skriva jaa undra de ja...igentligen tycker jag att jag skulle ha mkt att skriva nu när det var ett tag sedan jag skrev igen..men men de har jag inte..det händer inte mkt i mitt liv så det finns ju inget kul att skriva om..


nu är denna helg snart slut å en ny vecka börjar å då blir det pluggning igen som vanligt..tycker nästan att jag bara skriver om pluggandet här i bloggen,men har inte så mkr mer å skriva om..ja ja någon gång ska det väl ske något kul man kan skriva om  för hoppningsvis..=)

ikväll ska vi se på melodifestivalen första deltävlingen ikväll då..får man väl se om det om det är något som är bra..


nää nu finns de inte mkt mer å skriva just nu..kanske man skulle skriva små berättelser eller dikter här på bloggen...hmm jaa vet inte...

Presentation


är en glad å positiv tjej på 21 snart 22 år.här på bloggen skriver jag om vad som händer i min vardag och massa annat trams.tycker om att vara med vänner,shoppar mm.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards