jessie gustavssons blogg

Alla inlägg under juni 2009

Av jessica - 11 juni 2009 19:34


 usch viket trist väder det har vart i flera dagar nu..blä..

idag var jag på första min första inskolning imorgon ska jag på andra inskolningen då ska jag göra kväll idag gjorde jag dag...senbörjar jag jobba på tisdag nästa vecka... imorgon på förmidagen å dagen ska jag på skolavslutningar..på morgonen ska jag gå till mamma å dem för jag ska fixa håret på lillasyran med locktongen...

idag  efter sen jag kommit hem har jag inte gjort så mkt diskade lite å de sen gjorde jag mat å så åt vi när killen kom hem..efter de glode jag lite på tv:n...snart ska jag se på ghost whisper som börjar kl 20:00..i helgen blir det nog inget specielt lär väl vara lika dåligt väder då som det har var hela veckan..


nä nu ska jag hämta lite gotta jag ska har när jag ser på tv:n....=)=)=)

Av jessica - 11 juni 2009 19:34


 usch viket trist väder det har vart i flera dagar nu..blä..

idag var jag på första min första inskolning imorgon ska jag på andra inskolningen då ska jag göra kväll idag gjorde jag dag...senbörjar jag jobba på tisdag nästa vecka... imorgon på förmidagen å dagen ska jag på skolavslutningar..på morgonen ska jag gå till mamma å dem för jag ska fixa håret på lillasyran med locktongen...

idag  efter sen jag kommit hem har jag inte gjort så mkt diskade lite å de sen gjorde jag mat å så åt vi när killen kom hem..efter de glode jag lite på tv:n...snart ska jag se på ghost whisper som börjar kl 20:00..i helgen blir det nog inget specielt lär väl vara lika dåligt väder då som det har var hela veckan..


nä nu ska jag hämta lite gotta jag ska har när jag ser på tv:n....=)=)=)

Av jessica - 4 juni 2009 16:40


 jaha så idag var man uppe i ånge å pluggade lite gjorde klar några saker..idag var sista dagen så nu har man sommarlov..men börjar snart jobba det känns faktist bra de...men det lär blilite pluggande under sommaren oxå skulle jag tro..å nu är det helg igen oxå vet inte va jag ska hitta på...tydligen som jag har hört så skulle det vara trist väder hela hlgen..usch va trist då får man vara inne hela helgen...men men..imorgon funderar jag på om jag ska gå en sväng å hälsa på mamma å dricka lite kaffe å prata med henne..om det inte regnar då är det inteså kul att gå..

ja det har väl iinte hänt så mkt sen sist jag skrev häler...helgen som var gjorde jag inte så mkt var bara hemma..var väl ute å de för då var det fint väder...nä jag kommer nog inte pp mer att skriva för tillfället..


nu ska jag se va jag ska göra...

Presentation


är en glad å positiv tjej på 21 snart 22 år.här på bloggen skriver jag om vad som händer i min vardag och massa annat trams.tycker om att vara med vänner,shoppar mm.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards