jessie gustavssons blogg

Alla inlägg under april 2008

Av jessica - 25 april 2008 09:49

Av jessica - 25 april 2008 09:21


     min hand

   Håll min hand.

   Led mig på min väg.

   Släp aldrig taget om den.

   Säg att du alltid står vid min sida.

   Att du tar imot mig om jag faller.




      Tårar

  Tårar är vatten.

  Tårar smakar salt.

  Tårar är som regndroppar.

  Men dina tårar är något specielt.  





Av jessica - 25 april 2008 09:12


 jaha då var det helg igen då..ska festa lite ikväll..

ska fira lillbrosan som har fyllt femton..Å såskulle det bli några flera inte så många men det ska bli rologt....Åååå såååå kanske man flyttar till helgen..har redan börjat men vi kanske gör så vi sover på nya stället i helgen...hoppas det de skulle vara kult att göra de å få börja packa upp å de..det är såå himla roligt att fixa orning på nya ställen.

Av jessica - 15 april 2008 21:21


 nu var det ett tag sen jag var här igen...nää måste försöka vara här å skriva lite oftare...det har inte hänt såå mkt roligt...ska flytta så har packat å stot i med det har kört lite till lägenheten som vi ska flytta till...längtar tills vi flyttat in såå man kan börja fixa till där...mublera å packa upp alla saker..annars har det inte hänt så mkt..nää nu vet jag inte vad jag ska skriva mer så till alla ha det bra...

Presentation


är en glad å positiv tjej på 21 snart 22 år.här på bloggen skriver jag om vad som händer i min vardag och massa annat trams.tycker om att vara med vänner,shoppar mm.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards