jessie gustavssons blogg

Alla inlägg under juli 2009

Av jessica - 31 juli 2009 21:35


 jaha då har man snart jobbat klart har  bara tre dagar kvar nu...å sommaren är snart slut...inte är det långt kvar innan jag ska börja plugga igen häler...det  lär väl bli lite trögt i början nu när man haft ett så pass stort uppehåll men förhoppningsvis kommer det att gå bra...

denna vecka har det inte hänt så mkt..har jobbat kväll hela veckan å så har jag vart över till mamma några dagar här å drukit lite kaffe innan jag gått till jobbet...igår var jag över till min vän M å drack lite kaffe innan jag stack till jobbet...imorgon ska jag å killen upp till ånge å handla lite...är ledig i helgen det ska bli skönt.. hm ja det har nog inte hänt så mkt...


hä vet inte va jag ska skriva....

Av jessica - 19 juli 2009 15:25


 jaha nu  har man vart ledig i några dagar igen..imorgon ska man jobba igen,jobbar hela veckan...jobbar typ bara två veckor till sen är det slut på jobb för denna gång..men hoppas att de kan höra av sig lite under höst å vinter något...till hösten blir det pluggning igen..börjar snart...


ja va har man gjort under de lediga dagarna då inte mkt alls...men det har vart fint väder sol å varmt....fredags gjorde jag inte mkt var bara hemma..lördags var vi hos killens far å åt surströming..usch det var inte så jävla gott inte för mig...å det stinker så hämst...blä..å  idag var jag över till min vän M å vardär en stund vi pratadeå drack lite kaffe...idag är det inget bra väder  häler så det är inte kul  att vara ute idag...

senare blir det väl att man ser på film...måste ta mig en dusch senare oxå...få se om man kan ta sig i säng skapligt ikväll ska upp kl 07:00 börjar jobba 07:30...


nää nu vet jag inte va jag ska skriva mer...ska glutta lite på nätet tror jag har inte så mkt att göra....

Av jessica - 13 juli 2009 18:26


 nu är jag hemma i norrland igen efter att vart nere i östergötland typ i två  veckor å hälsat på släktingar å de å pappa...kom hem i fredags morse runt halv sju tiden..hade det jätte bra där nere...gjorde lite olika saker...var på fest en kväll,det blev lite bada avien sjö ute vid mormors å morfars sommarstugga det var jätte skönt i vattnet,vi grillade några gånger,grattade mormor å de..sen var vi ute å åt på resturang två gånger det var trevligt...sen har jag bara umgåts med dem ddär nere..det va så himla kul att få komma ner igen....men det var skönt att få komma hen igen..få komma hem till killen,hade saknat honom jätte mkt...


när jag kom hem var jag hemma några timmar å umgicks med killen gossade lite å de...sen var det bara å sticka till jobbet..har jobbat hela helgen..men nu är jag ledig i två dagar sen ska jag jobba två dagar till sen är jag ledig i tre dagar till sen blir det jobb igen....


Å så är det bara skit vädernär man kommer...får hoppas det snart blir fin väder snart igen....


ja nu har jag skrivit lite igen för det var ett tag sen nu...men nu kommer jag inte på mer att skriva för tillfället...nu ska jag på nätet å titta lite...

Presentation


är en glad å positiv tjej på 21 snart 22 år.här på bloggen skriver jag om vad som händer i min vardag och massa annat trams.tycker om att vara med vänner,shoppar mm.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards