jessie gustavssons blogg

Direktlänk till inlägg 15 mars 2011

förkylder.....:(

Av jessica - 15 mars 2011 11:58

usch vaaa jag är tröööt,har gått å blit förkylder och ganska såå rejält oxå blääää.vill bli frisk igen...till veckan har man bokat in två nya körlektioner oxå känns skööönt som fanken..satt mig i sängen förut och skulle försöka plugga lite men gick inge vidare,men måste ju plugga men går trökt när man känner almänt borta känner mig  inte alls kry just nu för tillfället..jaja man får hoppas det släpper snart...har inte hänt så jätte mkt eftersom man gick och blev sjuk..just nu skulle jag bara vilja gå och lägga mig och sova om jag ska vara ärlig..

imorgon är det teorilektion ditt ska då åtminstone försöka ta mig och såå ska jag dit tidigare så att jag hinner sitta vid datorn hoppas man kan klara näst sista fasen..


nää nu orkar jag inte skriva mer...bye bye

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jessica - 12 mars 2011 12:23

ojojoj nu var det ett tag sen jag var härinne och skrev ett inlägg..men har inte haft bloggen i tankarna ihuvud taget på senaste tiden..och sen tyckte jag att jag skrev  om samma  sker hela tiden i varje inlägg som jag skrev såå tyckte det vart tråki...

Av jessica - 27 oktober 2010 09:15

hmm jaha sitter här å dricker morgon kaffe å funderar på va dagen ska ge..hmm ja undra va man ska ta å hitta på iadg...ikväll blir det iafl teorilektion på körskolan å såå blir det en tidigare buss dit med brossan T så vi hinner sitta vid datorn en s...

Av jessica - 21 oktober 2010 22:31

jooooo nu var det ett tag sen jag skrev hörn ni..men men såå kan det bli ibland..men har typ inte hänt något nytt  sen sista jag skrev..hmm förutom en sak jag har gjort två körlektioner nu på körskolan sååå nu är jag igång med körkortet på alvar..  k...

Av jessica - 30 september 2010 11:34

 Idag har jag druckit kaffe med mamma som var över förut..alltid lika trevligt när hon kommer över..hmm jaa..satt å beställde lite från jotex förrut..beställde ett sett med två duntäcken å fyra kuddar å ett 6 dels påslakansett..skönt med lite nya sän...

Av jessica - 30 september 2010 11:34

 Idag har jag druckit kaffe med mamma som var över förut..alltid lika trevligt när hon kommer över..hmm jaa..satt å beställde lite från jotex förrut..beställde ett sett med två duntäcken å fyra kuddar å ett 6 dels påslakansett..skönt med lite nya sän...

Presentation


är en glad å positiv tjej på 21 snart 22 år.här på bloggen skriver jag om vad som händer i min vardag och massa annat trams.tycker om att vara med vänner,shoppar mm.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards