jessie gustavssons blogg

Alla inlägg den 7 september 2009

Av jessica - 7 september 2009 08:34


jaha så var helgen slut då...en ny vecka å ta tag i då..idag är jag hemma för det är inga lektioner iag på ångströms för mig det är sj studier så pluggar hemma idag...så måste verkligen anstränga mig så att det bli lite plugga av idag..måste även ta å diska är väldigt mkt disk usch så trist..men men..

tänkte se om jag tänkte sy något å kanske göra om en väska idag..ska laga några vanat å en mössa å killen oxå om jag kommer ihåg att göra de förstås..jag menar det är ju inte långt kvar innan det är dags att börja använda det..hösten är här nu å den har verkligen börjat satt sina spår..imorse när jag klev upp var det bara typ 4 grader varmt ute brrr det är ju kallt de..


ja i helgen har det inte hänt så mkt..har bara vart hemma å tagit de lungt..killen dottar har vart här å igår kom även killens son som ska vara här två  veckor nu..dottern åkte hem till sin mamma igår...igår möblerade jag å killen om i sovrummer våra det blev bra de..hm lördagen gjorde vi nog inte så mkt..kommer inte riktigt ihåg va vi gjorde då..mer än att vi bara var hemma..jaja


nää nu ska jag se om jag kan hitta på något att göra se va man ska göra först...

Ovido - Quiz & Flashcards