jessie gustavssons blogg

Alla inlägg den 13 augusti 2010

Av jessica - 13 augusti 2010 11:52

trööööööttt!! ont i huvudet har jag oxå,men tror det håller på att släppa nu man kan ju alltid hoppas så man slipper huvudeverken när man ska jobba..börjar jobba om en timme ska jobba kväll..trodde huvudverken skulle vara borta idag som jag vaknade med igår bläää inte kul...sov till kl va två igår men enbart för att jag hade jobbat natten en långsam natt var jätte tröööt å ville bara hem å lägga mig å sova,men när jag väl fick gå hem å sova såå tror jag inte det tog lång tid innan jag somnade sköööönt var det iafl..men dock var det inte skönt å vakna med sprängande huvudverk när man väl vaknade sen usch jobbigt..men men inte mkt man kan göra åt det..

ska jobba hela helgen igen...sen är det inget jobb för mig på hela vackan som kommer om det nu inte skulle saknas folk då så man kanske blir utring,men annars utöver det skulle jag tro att plugganet börjar till veckan såå det blir väl till att börja med det oxå...jaja hmm få se hur det går med det förhoppningsvis så ska det gå bra...

 

nää nu ska jag börja små förbereda mig...innan det är dags att kila till jobbet...

Presentation


är en glad å positiv tjej på 21 snart 22 år.här på bloggen skriver jag om vad som händer i min vardag och massa annat trams.tycker om att vara med vänner,shoppar mm.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards