jessie gustavssons blogg

Alla inlägg den 6 augusti 2010

Av jessica - 6 augusti 2010 11:33

sitter här å väntar på att det ska bli tid å gå till jobbet,börjar kl ett å jobbar till nio ikväll..sen när jag kommer hem tänker jag sätta mig framför tv:n på en gång å se på en film som börjat kl nio så kanske man missar lite i början av filmen men ähh det gör nog inte så mkt..den tredje vågen är det jag tänker se på..sen efter filmen blir det nog sängen för ska upp å jobba imorgonbitti..

 

jaha kanske lite uppdatering från igår hmm..jaa faktist tycker jag att jag fick ganska mkt gjort igår..putsade fönstrena å bytte gardiner i tvrummet dammsög även golvet där inne,bytte gardiner i sovrummet å dammsög även golvet där å dammsög hallen gjorde jag,hängde upp ett par ljusstakar i köket som jag har fått av mamma min..ja sen gjorde jag nog inte så mkt merea igår men tycker ändå att jag fick rätt så mkt gjort..hihi  

kanske man kan göra lite mera nytta till veckan då man är ledig typ sådär en fyra dagra innan man ska jobba igen..

 

nää nu ska jag gå å ta mig en dusch å förbereda mig lite innan det är time for work...bye bye

Presentation


är en glad å positiv tjej på 21 snart 22 år.här på bloggen skriver jag om vad som händer i min vardag och massa annat trams.tycker om att vara med vänner,shoppar mm.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards