jessie gustavssons blogg

Alla inlägg den 9 augusti 2010

Av jessica - 9 augusti 2010 13:14

sitter här å tråkar vet inte va jag ska ta å hitta på..kännermig årkeslös,trött å ont i huvudet bläää...

har jobbar hela helgen det har gått bra de..nu är man ledig sådär en fyra dagar innan man ska jobba en hel helg igen...har bara fyra dagar kavr på sommarviket hmmm trist..fanken varför finns det inga jobb för ååhhhaaa..men men..jaa snart ska man väl börja plugga oxå hmm får väl se hur det kommer gå..jaja man har ju något att göra iafl..åå man får väl bara hoppas på att det går bra med pluggandet ska ju bara plugga tre ämnen å dem ska jag fösöka göra klart denna termin sen blir det nog inte mera pluggning för min del...hmm

 

nää blää orakr inte skriva mer men har gjort lite uppatering iafl...  

Presentation


är en glad å positiv tjej på 21 snart 22 år.här på bloggen skriver jag om vad som händer i min vardag och massa annat trams.tycker om att vara med vänner,shoppar mm.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards