jessie gustavssons blogg

Alla inlägg den 29 december 2008

Av jessica - 29 december 2008 14:22


 jaaa...nu vat det ett litet tag sen igen... mamma å småsyskona och min pappa var på kaffe nu,den åkte nys hem..det va trevligt...skulle ha färgat håret på mamma,men det blev inget med det..fans nämligen inga handskar i förpakningen...så sa att jag kunde kommma över till dem imorgon så kunde jag färga håret på henne då...ska även ta med killen son då...han är nämligen hemma med mig medans han jobbar,så slpper han vara på fritids nu när det är jullov å de....så va har jag gjort mer idag då...hm inte så mkt..diskat lite å plockat lite här hemma...


på onsdag är det nyår...ska inte göra något specielt,ska bara vara hemma..men tänkte göra en smörgåstårta som vi kan äta då...se om vi åker till fränsta å handlar allt idag eller imorgon...för imorgonkväll ska jag börja med smörgåstårtan så att den står å drar över natten..så på onsdagförmidag eller mitt på dagen ska jag göra graneringen....det ska bli gott att äta smörgåstårta...


nä nu ska jag gå å hitta på något....måste hitta på va vi ska äta idag...hm

Ovido - Quiz & Flashcards