jessie gustavssons blogg

Alla inlägg den 26 juli 2008

Av jessica - 26 juli 2008 20:39


 ja nu e jag här å skriver igen...de  var ett tag sen nu egen...har vell inte hänt så mkt..har jobbat å sånt.. nu under helgen har jag badat en massa..de ha vart skönt i hettan som varit...det e skönt att det e sol å varmt nu...föra helgen var jag hos min vän M...för hon bjöd över mig..hon ville att jag skulle träffa hennes mamma som var uppe med familj...så jag gick över ditt...dem drack lite å de...så jag belv bjuden..så de blev att jag drack oxå...så då man gick hem sen efter två på natten någon gång så var man vell lite berusad...så söndagen föra helgen var man bakis typ hela morgonen å lite till...men jag blev bättre mot eftermiddagen...idag har man vart å bada oxå...var iväg å fiskade...de var jag ,killen min,killens son och killens sons kusin...det var trevligt....efter sen vi vart å fiskat...så stanade vi i fränsta på vägen hem å handlade lite så att vi kunde grilla...när vi kom hem...häde vi in allt vi hade handlat å åkte ner till stranden en stund..för andra gången idag...sen när vi kom hem från stranden så grillade vi...det var gott...mkt mer har inte hänt.....=)

Presentation


är en glad å positiv tjej på 21 snart 22 år.här på bloggen skriver jag om vad som händer i min vardag och massa annat trams.tycker om att vara med vänner,shoppar mm.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards