jessie gustavssons blogg

Alla inlägg den 21 augusti 2008

Av jessica - 21 augusti 2008 17:53


 jaha va har man gjort idag då....jo har  vart hos min vän M idag å druckit kaffe å suttit å pratat lite....ja lånade oxå en bok av henne...kommer inte ihåg va den hatte nu,men det var en san berättelse...såna böcker e bra...sen när jag suttit hos henne några timmar så gick jag ner till mamma en sväng...men hon var inte hemma så jag fick vänta...så satt å prtade med småbröderna...sen till slut kom hon hem..då drack jag en kopp kaffe å satt å pratde med henne lite innan jag gick hem över igen...på vägen hem svängde jag in på affären å köpte lite mjölk...sen när man kom hem var det typ bara att börja med maten...idag blev de spagetti å köttfärssås...det var gott...


jag gick bort på förmiddagen till min vän M å kom hem typ efter tre...så inte har jag fått någoting gjort hemma idag heller...just typiskt...men men..får vell göra lite imorgon innan man sticker å jobbar...ja man ska ju jobba hela helgen...äh de gör inte så mkt..har aldrig något vätit för mig ändå på helgerna..


äh nä nu ska jag se om jag kan hitta på något att göra..men vad???

Presentation


är en glad å positiv tjej på 21 snart 22 år.här på bloggen skriver jag om vad som händer i min vardag och massa annat trams.tycker om att vara med vänner,shoppar mm.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards