jessie gustavssons blogg

Alla inlägg den 26 november 2009

Av jessica - 26 november 2009 19:37

idag har jag vart i sundsvall å handlat lite julklappar alla är inte inhandlade men ändel resten ska väl bli inhandlade snart oxå..men jag är en bit på vägen iafl..så det var riktigt kul att vara å handla idag..så när jag kom hem så började jag slå in i paket men tejpen tog slut så måste köpa mer tejp imorgon så får slå in resten imorgon få se om jag köper in några fler julklappar imorgon men det blir nog så att jag gör det skulle jag tro..för jag vill bli klar med det så att man inte behöver tänka på det sen..hade viljat baka till jul oxå men tror inte jag har pengar  så att det räcker till de så får kalara mig utan julbaket i år..=( snyf snyf..men men så kan det bli iblan..jaa så mkt mer har det inte blevit idag mer än shoping..


nää nu ska jag gå å ta mig en huvudverkstabblet  har en sådan huvudverk...=S

Ovido - Quiz & Flashcards