jessie gustavssons blogg

Alla inlägg den 7 december 2009

Av jessica - 7 december 2009 19:47

jaha idah har jag pluggat engelska ska nämligen ha prov på onsdag..jag hoppas verkligen det kommer gå bra..men jag tvivlar lite på de..hmm..annar utöver de har jag väl inte gjort så mkt mer idag..har vart hos killens syster å druckit kaffe i två omgångar idag..sen efter sen vi hade ätit middag for vi en sväng till fränsta å handlade lite..sen när vi kom hen från fränsta gick vi över till killen syster å drack lite kaffe..jag var även över dit en sväng i förmiddags oxå..nu har jag typ precis kommit ur dusch det var skönt med en dusch..nu snart ska jag ta å sätta på en film å se på..tänkte sätta mig å se på step up det är en bra film de..hihi

jaa mer har inte hänt idag..imorgon ska jag upp till ångströms å sitta och plugga blir engelska då oxå..måste de om jag ska kunna göra provet på onsdag..


nää nu ska jag nog gå sätta mig i soffan å tillbringa resten av kvällen där...

Presentation


är en glad å positiv tjej på 21 snart 22 år.här på bloggen skriver jag om vad som händer i min vardag och massa annat trams.tycker om att vara med vänner,shoppar mm.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards