jessie gustavssons blogg

Alla inlägg den 2 april 2009

Av jessica - 2 april 2009 18:09


 jaha nu är det snart helg igen...tänk va veckorna går fort ibland...snartb är det påsklov oxå....å snart är det slut på denna terminpå ångströmsenheten där jag pluggar....så då blir det lite sommarlov oxå...å då blir det jobba av hela sommaren...idag har jag vart uppe å pluggat i ånge...fast var bara där upp på en timme...sen åkte jag till fränsta för att jag skulle till optiken...å när jag var kalr däe blev jag å min M som hade följt med som sälskap upphämtade av mamma å hennes sambo...så vi följde med hem till min mamma å drack lite kaffe med henne innan vi gick hem till noss själva...när jag kom hem diskade jag upp den lilla disken som fans å så lagade jag mat..sen har jag inte gjort så mkt mera...ska börja släktforska lite grana...så har suttit å skrivit in släkten i ett pogram där man ska skriva in alla...har iafl skrivit in dem jag har iafl tillåbörja med...det var några stycken..ikväll ska jag se på tv...blir ghost whispere på tv:n ikväll så ska se på det...sen efter det blir det vell inta att man gör så mkt mera..kankse ma kan lägga sig å läsa lite...


nä nu ska jag se om jag kan hitta på något att göra...

Presentation


är en glad å positiv tjej på 21 snart 22 år.här på bloggen skriver jag om vad som händer i min vardag och massa annat trams.tycker om att vara med vänner,shoppar mm.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards