jessie gustavssons blogg

Alla inlägg den 4 maj 2009

Av jessica - 4 maj 2009 09:31


 jaha så nu var det en ny månad igen...tänk att vi är inne i maj..nu är det inte långt kvar innan det är sommarlov...det ska bli skönt att vara ledig från studierna ett tag...

i helgen har det varit härligt väder...båda killens barn har vart hos oss i helgen...killens syster å jag gick till parken med ungarna i fredags å lördags...det tyckte ungarna om...igår var vi ute å åkte lite bil..det var ganska så kul...vi var oxå å beställde skråmål...det var gott..ja det är väl va som har hänt under helgen...idag sitter jag på ångströmsenheten å ska plugga..väntar på att engelskan ska börja...vi ska fortsätta å se på en film som vi började å såg på föra lektionen..sennär vi har sätt klart på filmen ska vi få skriva en filmresention på den...få hoppas det kommer gå bra..det kan bli lite svårt när man ska skriva på engelska...

när man kommer hem blir det väl att man gör det gamla vanliga diskar om det finns någon disk å så blir det till å laga lite mat...sen ikväll ska jag på träning....


nä nu finns det inte så mkt mer å skriva just nu..så nu ska jag vänta på att engelskan ska börja...

Presentation


är en glad å positiv tjej på 21 snart 22 år.här på bloggen skriver jag om vad som händer i min vardag och massa annat trams.tycker om att vara med vänner,shoppar mm.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards