jessie gustavssons blogg

Alla inlägg den 12 november 2008

Av jessica - 12 november 2008 21:10


 nu var det ett tag sen jag skrev igen...men det har vell inte hänt så mkt sen sist jag skrev skulle jag tro..jag har pluggat å ståt i...

idag har jag inte gjort så mkt..typ gjorde lite mat när jag kom hem från ångströmsenheten..värmede upp maten som blev över igår..orkade inte å lagga till något annat..å det var vell ändå bra att vi åt upp de så slapp man slänga bort de...igår var jag hos mamma å häsade på lite å tog mig lite kaffe å pratade...innan jag gick dit så gick jag på skolan å hämtade upp killens son..å så tog jag med lillebrosan oxå förstås...se om jag kanske hämtar upp killens son fråns kolan imorgon igen å går en sväng så att han kan leka lite med mina småbröder...dem skulle nog bli glada då skulle jag tro...


Ååå nu tror jag att jag har hittat mig en hobby som kan komma tycka om att sitta å göra...jag ska börja med scrapbooking...har redan fixat mig lite matrial...har radan testat på lite oxå å det var jätte skoj...men vill ha mer matrial och skulle vilja ha böcker om det oxå...kanske skulle önska mig det i julklapp...


nä nu ska jag hitta på något annat.....=)

Presentation


är en glad å positiv tjej på 21 snart 22 år.här på bloggen skriver jag om vad som händer i min vardag och massa annat trams.tycker om att vara med vänner,shoppar mm.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards