jessie gustavssons blogg

Alla inlägg den 25 november 2008

Av jessica - 25 november 2008 17:24


 jaha så va har man gjort idag rå...jo vart på ångströmsenheten å puggat matte....men har inte gjort någon nytta hemma...har inte gjort något som jag hade tänkt mig göra...men det hade jag tänkt göra redan igår men det blev inget av med det...å va var det då...jo tänkte städa ur skåpen å torka ur dem lite å kylskåpet med...det skulle behövas göras det...men men..få se om jag gör det på fredag kanske..då tänkte jag stanna hemma iafl å börja hänga upp julgardinerna å de...idag köpte jag in några flera julklappar..

hm nä nu tror ja att jag ska ta  mig ett hett bad eller om jag ska gå ner  till killens mamma ditt han försvan f ör att hämta upp tidningen, men har inte kommit upp än så han tog sig vell lite kaffe på en gång...äh dte e nog ingen ide å gå ner han kommer säkert upp snart  igen...

Presentation


är en glad å positiv tjej på 21 snart 22 år.här på bloggen skriver jag om vad som händer i min vardag och massa annat trams.tycker om att vara med vänner,shoppar mm.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards