jessie gustavssons blogg

Alla inlägg den 16 november 2008

Av jessica - 16 november 2008 12:43


jaha så var denna helg snart över...ja va har man gjort i helgen då...jo jag har vart hemma med killens barn..igår för att han var å jobbade några timmar..var även ute en stund igår så killens dotter kunde vara ute å leka lite i den lilla snön som kommit...å idag är jag hemma med dottern,för han e på jobbet å skruvar med sin mors bil...sonen har åkt hem till sin mamma idag...dottern ska hem till sin mamma idag..men det blir senare de..

ikäll blir det å se lite på tv:n...

har suttit å syt en julgardin idag...få se om jag syr färdigt den andra iadg oxå eller om jag bara nålar den idag så kan jag sy den imorgon kanske..måste bli färdig med dem ganska så snart om jag ska hinna å  förlänga ett par kappor som jag ska ha i köket...tänkte nämligen hänga upp julgardinerna till första advent..å det e ju bara typ två veckot kvar nu..

om jag längtar till julen nu....


nä nu ska jag gå å diska lite så jag blir av med den.....=)

Presentation


är en glad å positiv tjej på 21 snart 22 år.här på bloggen skriver jag om vad som händer i min vardag och massa annat trams.tycker om att vara med vänner,shoppar mm.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards