jessie gustavssons blogg

Alla inlägg den 1 mars 2009

Av jessica - 1 mars 2009 12:38


 usch va tråkigt jag har ...å snart är helgen slut...men imorgon blit det inget upp å plugga i ånge...har nämligen sportlov till veckan..å har inget inplanerat å göra kommer nog bara att bli hemma...ska ha killens son hemma oxå så han slipper att vara på fritids på lovet...fast imorgon ska jag bort en liten sväng på förmidagen..ska på vårdcentralen..

har inte hänt  så mkt under helgen...i frdags gick jag till mamma på morgonen å drack lite kaffe innan jag skulle åka upp till ånge å plugga...men jag gjorde aldrig det orkade inte..så istälet följde jag med mamma till en å drack lite mera kaffe där innan jag jag sedan gick hem till mig igen..när jag kom hem då så plockde jag lite hemma å de...igår gjorde jag inte så mkt häller...var ute å gick en kort liten sväng..svängde även in hos min vän M å drack mig en liten kopp kaffe med  henne..å blev även bjuden på tårta av henne...den var jätte god...sen gick jag vidare till kisoken för det var det som var meningen...sedan gick jag hem igen...såg även på melodifestivalen igårkväll...


nä nu ska jag gå å se om jag kan hitta på något att göra...å se om killen å pojken hans kommer hem snart...

Presentation


är en glad å positiv tjej på 21 snart 22 år.här på bloggen skriver jag om vad som händer i min vardag och massa annat trams.tycker om att vara med vänner,shoppar mm.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards