jessie gustavssons blogg

Alla inlägg den 24 mars 2009

Av jessica - 24 mars 2009 12:00


 jaha nu har man precis ätit lite lunch...sitter uppe på ångströmsenheten å pluggar...gjorde om ett matteprov idag å det gick bra,jag klarade det denna gång...skit skönt å lätande....få se om jag ska sätta mig å plugga lite engelska här sen...få se va det blir..engelska eller lite mer räkna matte något av det..det är bara det jag har med mig i väskan idag....såå jag måste nog plugga lite svenska när jag kommer hem...men jag lär nog ställa mig å diska å de först när jag kommer hem å förbereda för middagen...typ det gamla vanlga som man typ jämt gör när man kommer hem..


igår var jag i väg på tränig igen...core å ett styrkepass...det var jätte kul..ska iväg imorgon igen...men då är det bara ett styrkepass jag ska på..


imorogn blirdet att åka upp senare till ånge...ska nämligen till optiken kl 10:30 imorgon och titta synen...så får jag ta tolv bussen up sen direkt till ånge..har svenska imorgon på eftermidagen...tänkte lämna in bokanalysen imoorgon å se om det något mer man ska göra i svenskan...


nä nu ska jag se om jag kan hitta på något....men inget plugga än en lite längre paus ska jag nog ha..

Presentation


är en glad å positiv tjej på 21 snart 22 år.här på bloggen skriver jag om vad som händer i min vardag och massa annat trams.tycker om att vara med vänner,shoppar mm.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards