jessie gustavssons blogg

Alla inlägg den 30 mars 2009

Av jessica - 30 mars 2009 17:08


jaha nu har man pluggat lite svenska även fast man har huvudvärk och inte hade någon lust alls igentligen..men man var ju tvungen..ligger i sängen å skriver lite...har inte så mkt annat för mig..å andra sidan har man vell inte lust å göra så mkt när man har huvudvär...men tänkte se om jag kaske skulle plugga lite engelska härsen  oxå...måste göra ensista uppgift på kapitelt jag är på nu å så sen är det bara å öva så att jag kan göra provet nästa vecka på måndag eller torstdag...få se vilken dag jag gör det på...ja idag har jag typ bara pluggat..var uppe i ånge å pluggat å så pluggade jag när jag kom hem..men jag har oxå diskat lite å lagat mat...inte blir det någon träning ikvälk häller för huvudvärken...typskt jag som ville gå...men igentligen käns det ganska bra nu så igentligen skulle jag kunna gå....kanske man skulle göra det...åtminstonde på coren...har ialf inget annat att göra...killen ligger å sover för han hade oxå huvudvär....så vet inte alls hur länge han kommer sova...man kan ju hoppas atthan inte sover allt för länge till...om han gör det lär han väll inte kunna sova ikväll istället...


nä nu ska jag gå...få se om jag ska gå iväg i så fall måste jag gå snart..

Presentation


är en glad å positiv tjej på 21 snart 22 år.här på bloggen skriver jag om vad som händer i min vardag och massa annat trams.tycker om att vara med vänner,shoppar mm.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards