jessie gustavssons blogg

Alla inlägg den 12 januari 2010

Av jessica - 12 januari 2010 20:39

hmm ja nu var det ett tag sen igen..men tycker inte de händer så mkt så då käns de inte kul å skriva något..jaja hm..nu är juluppehållet slut så nu har man börjat plugga igen..så igår var jag upp på ångströms å fixade med lite papper å de så att jag får pengar å de som jag ska..så så fort jag får första utbetalningen så sak jag åka upp å plugga på ångströms så de blir nog till veckan..så blir hemma denna vecka oxå..men ska säga till å pluggadå oxå..egent borde jag ha pluggat medans de var juluppehåll oxå men inte blev det något av de..de så typisgt..jaja men nu måste jag säga till att sätta igång på alvar igen..tro de kan kännas lite trögt i början men bara man kommer igång igen så kommer det nog gå bra skulle jag tro..


idag har jag inte gjort så mkt har bara vart hemma..mamma kom förbi en sväng å drack lite kaffe..så vi drack kaffe å pratde en massa..de var trevligt med lite besök..sen har jag iskat lite å så förösök plugga lite det gick väl sådär..få hoppas jag kan säga till att få mer gjort imorgon..


nää nu ska jag ta titta runt lite till på nätet sen ska jag slå av datorn för kvällen å sen efter ett tag till så blir det nog sängen för min del är trött....

Presentation


är en glad å positiv tjej på 21 snart 22 år.här på bloggen skriver jag om vad som händer i min vardag och massa annat trams.tycker om att vara med vänner,shoppar mm.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards