jessie gustavssons blogg

Alla inlägg den 15 januari 2010

Av jessica - 15 januari 2010 18:59

jaha va har man gjort idag då..har fanken inte gjort mkt idag..ifömiddags så var jag över till killens syster å drack lite kaffe å pratade lite å så..sen har jag ränsat ut å städat garderoben ränsat ut lite kläder man inte använder så mkt å de..å de kläder har jag get bort nu..sen var killen å jagå handlade lite..sen har jag inte gjort så mkt mer iadag..ikväll bli det väl att man ser på en bra film å lite tacos till å bara mysa i soffan...å nu är det ju helg oxå å har absolut ingen anning va jag ska hitta på..jaja man får väl se va som händer å de..till veckan ska jag iafl börja åka upp till ångströms å plugga igen..då kanske man kan få lite gjort iafl för denna vecka dp jag har vart hemma har jag inte fått mkt gjort alls..å så kommer man hemifrån lite de ska bli skönt..


nää nu ska jag ta å hitta på något..se om killen kommer upp snart han är nämligen nere hos mamma sin å dricker lite kaffe...kanske man skulle sätta sig å läsa nya topp hälsa tidningen som jag köppte idag...

Presentation


är en glad å positiv tjej på 21 snart 22 år.här på bloggen skriver jag om vad som händer i min vardag och massa annat trams.tycker om att vara med vänner,shoppar mm.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards