jessie gustavssons blogg

Alla inlägg den 23 januari 2010

Av jessica - 23 januari 2010 17:52

hmm gud va tråkit jag har blä trist..hmm ja nu är snart helgen slut å inte har jag gjort någåt häller å inte har det hänt någåt kul hmm..igår fick jag hoppa in å jobba det därimot va kul..kändes jätte härligt att få jobba igen,har ju inte fått hoppa in å jobba sen i somras..hoppas man kommer kunna få hoppa in fler gånger å jobba..


ja idag har jag inte gjort mkt alls har haft tråkit hela dagen..var över till killens syster en sväng å drack lite kaffe å de förut..så har hon vart här en sväng idag oxå..jaa mer än så han inte hänt idag tyvär..ska se om man orkar gå på kiosken här snart men jag vet inte om jag orkar de..få se..ikväll lär det väl bli att man se på någon film,man får väl se va de blir för film..men det hade vart ganska så gott å haft något gott att äta framför filmen ikväll igen...hmm ja få se hur det blir med det..


imorgon har jag inga planer..man lär väl bara bli hemma skulle jag tro..borde sätta mig å plugga lite både de ena å de andra..kanske man skulle ta å ägna lite tid åt de imorgon om man inte få någt vättit att göra..då gör man iafl lite nytta om man sitter å pluggar istället för att hänga vid datorn hela tiden..


nää om man skulle försöka hitta på någåt nu...hmm men vad??

Presentation


är en glad å positiv tjej på 21 snart 22 år.här på bloggen skriver jag om vad som händer i min vardag och massa annat trams.tycker om att vara med vänner,shoppar mm.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards