jessie gustavssons blogg

Alla inlägg den 5 oktober 2008

Av jessica - 5 oktober 2008 12:32


 ja så igår var det fest då....blev en ganska lyckad kväll....var hos minvän M å satt å drack där ett tag....sen följde hon med mig ner till min mamma å satt där med oss å drack lite....de var jätte trevligt å kul...jag gick hem typ några minuter efter ett på natten...å då hade redan min vän M gått hem...


å i torsdags fyllde jag ju år som skat...fick hyfsat många paket...fick pengar så att jag kunde köpa en skinjacka som jag ville ha...fick fyra vinglas,en svart kimono å smycken...så ska jag få ett paket i efterskott oxå...å vist ja...jag fick en chockladask å ett skit snyggt ölglas oxå...ölglaset kommmer jag nog inte använda det e alldeles för snyggt för de...de får stå som prynad på ett bra å synligt ställe....ja de var vell de som jag fick...hm ja fick ju även en jätte fin bild på mig själv som min vän M hade ritat åt mig...vart jätte nöjd med den....


ja så idag då....har det inte hänt så mkt...var nera med killen hos hans mamma å dracklite morgonkaffe förut....så ska jag vell sitta å plugga lite idag.....ja


nä nu ska jag ner till tvättstugan å ladda en maskin tvätt har jag tänkt...de behövs.....=)

Presentation


är en glad å positiv tjej på 21 snart 22 år.här på bloggen skriver jag om vad som händer i min vardag och massa annat trams.tycker om att vara med vänner,shoppar mm.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards