jessie gustavssons blogg

Alla inlägg den 11 oktober 2008

Av jessica - 11 oktober 2008 17:35


 jaha var ha man gjort sen sist jag skrev då...ärligt så har det inte hänt så mkt faktisgt...har vart på ångströmsenheten...städat å sånt lite granaa...igår drack jag några cider...hm typ två bara...hade det mysigt i badkaret igår med killen oxå...gjorde iordning ett skumbad med lite levande ljus å så drack vi en varsin cider...jätte mysigt...seedan satt vi å glode lite på tv resten av kvällen...


idag har vi vart ute å åkt lite bil...var uppe i ånge å handlade lite...hade någon försäljning med saker bara för  tio kronor...det var skoj..hittade lite saker som jag handlade...sen var vi till fränsta å torpshammar...killen knäpte kort på lite gravstenar...senare i kväll lär det bli att vi ska gl på tv skulle jag tro...ja inte så mkt mer har vell hänt idag..


på måndag ska jag till mamma efter sen jag vart på ångströmsenheten...ska ditt å gratta lillsyran som fyller år...


nä nu ska jag gå å se om jag kan hitta på nogot...medans killen har främande....=)

Presentation


är en glad å positiv tjej på 21 snart 22 år.här på bloggen skriver jag om vad som händer i min vardag och massa annat trams.tycker om att vara med vänner,shoppar mm.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards