jessie gustavssons blogg

Alla inlägg den 24 oktober 2008

Av jessica - 24 oktober 2008 09:05


 jaha idag blev jag hemma orkade inte åka upp till ångströmsenheten å räkna matte idag...till veckan blir man hemma hela vecka för att det e lov,men ska sitta å plugga hemma..det var ju ett tag sen jag skrev men det har inte hänt mkt sen jag skrev sist....inte ett dugg..jag ha vart på ångströmsenheten å pluggat å de...har jobbat kväll en dag oxå...den 21:a var det jag jobbade....

hm jag är suggen på att klippa mig eller något eller permanenta håret...men vet inte om jag skulle passa i lockit hår...är lite suggen på att färga det igen oxå...men jag vet inte om jag har penagr för det...inte just nu ialf...

lördag den 1:a november är det pubafton...få se om jag kanske ska gå på det....killen å jag hde tänkt haft en liten fest på haloween igentligen..men den blit inte av eftersom att det inte e någon som skule komma...men men man få vell se om man kan göra något sådant någon annan gång kanske...


nä nu ska jag gå å klä på mig lite klädder å se om jag kan hitta på något...

ska över till mamma en sväng senare ialf sen....=)

Presentation


är en glad å positiv tjej på 21 snart 22 år.här på bloggen skriver jag om vad som händer i min vardag och massa annat trams.tycker om att vara med vänner,shoppar mm.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards