jessie gustavssons blogg

Alla inlägg den 6 oktober 2008

Av jessica - 6 oktober 2008 17:03


 jaha så var det ny vecka igen då...idag har jag vet på ångströmsenheten å haft engelska...när jag kom hem diskade jag lite...sen satt jag mig å pluggade..läste lite samhälle...ska ha prov i samhälle på onsdag....usch det e så trist med prov...jag hoppas det kommer gå bra,men har en känsla av att det  inte kommer gå bra....måste plugga idag å imorgon...å så ska jag läsa några saker till på svenskan på onsdag oxå...hm undrar om jag hinner med allt..jag borde göra det bara jag säger till å sitter med så...


ja så igår var jag å grattade min lillebror som fyllde 18 år...fikade lite tårta å de...hämtade även cidern som blevit över sen fest i  lördags...det var ganska många kvar...hela tretton styckna...

brosan bleb nöjd med pricenten han fick...det viste jag nog att han skulle bli...


mkt mer har inte hänt idag än det jag nämt åvan....ikväll lär det bli så att man ser på tv...

Presentation


är en glad å positiv tjej på 21 snart 22 år.här på bloggen skriver jag om vad som händer i min vardag och massa annat trams.tycker om att vara med vänner,shoppar mm.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards