jessie gustavssons blogg

Alla inlägg den 7 juni 2008

Av jessica - 7 juni 2008 21:30


 jaha..det var ett tag sen jag skrev nu igen...men datorn brara kronglar...men men..det har vell inte hänt så jätte mkt sen jag skrev sist..igår grillade å drack vi lite med några vänner..det var kul..blev lite full,men han å nyktra till innan man gick hem å la sig för att sova..var uppe i ånge i förgår å handlade lite nya sommarklädder..

vi grattde även vännernas son igår för han fylde år...det var min vän M å hennes kille vi var med...


har vat på inskolning på jobbet som jag ska jobba på i sommar...det gick jätte bra..börjar å jobba den 17juni...det ska bli ganska kul att få jobba lite så man tjänar lite egna pengar...jag hoppas jag kan få mer jobb sen då sommaren e över..det behövs verkligen..


idag har jag inte gjort så mkt..hafta allmämt tråkit..var över till min vän M en snabbis..drack lite kaffe där å åt lite tårta som jag blev bjuden på..sen gick jag ner till mamma en liten stund..sen gick jag hem..väl när jag kommit hem igen så diskade jag upp disken som var..sen åkte jag med mamma å mammas killes pappa till fränsta för att ta ut lite pengar....sen när jag kom hem satt jag mig på balkongen å solade lite...å så väntade jag på att killen skulle komma hem..han har vart med en vän till honom på marknad idag...sen när  han kom hem  beställde vi lite mat från pitzzerian som vi åt idag..lte senare for vi å köpte lite mjukglass..det var jätte gott...sen har det inte hänt så mkt mre idag..


nä nu ska jag gå å fortsätta å se på filmen som vi sitter å kollar på...

Ovido - Quiz & Flashcards