jessie gustavssons blogg

Alla inlägg den 21 juni 2008

Av jessica - 21 juni 2008 18:26


 ja...igår då var det midsommar...ja vad gjorde jag då..jo jag var i parken på dagen med mamma hennes kille å mina småsyskon..jaghade oxå med mig killens son,men killen min ville inte följa med så han stanade hemma...sen när jag å killens son hade kommit hem från parken å mamma å dem..då blev det grillning å lite dricka...senare på kvällen då kom mamma å resten av min familj till oss å satt här ett bra tag...efetr några timmar så for dem hem..men efter ett tag fick killen å jag å killens son skjus över till mamma å dem..då var vi där ett tag..kom hem straks efter tov på naten från mamma å dem..då gick jag å la mig å sov... var väldigt skönt att komma i sängen efter kvällen...gårdagen blev jätte lyckad å bra...


idag då...då har jag inte gjort mkt alls...vart trött så man kan vara dagen efter man druckit...leggat  å tittat på när killen spelat har jag gjort..så har vi ätit pizza idag det var gott...få se om vi åker över till killen syster C här sen...hoppas det har typ haft tråkit hela dagen...men en liten kul ska som man gjorde idag var att bada...tog mig ett snabb dopp då vi var på badstranden...det var lite kalt men det var ganska skön å ta sig ett dopp..


nä nu ska jag gå å dracka lite kaffe...:)

Ovido - Quiz & Flashcards