jessie gustavssons blogg

Alla inlägg den 11 juni 2008

Av jessica - 11 juni 2008 14:34


 usch va trist lika dåligt väder idag oxå...usch usch..men det var uppehåll imorse så jag å min vän M gick en sväng runt johanisberg...men nu regnar det igen...vad har jag mer gjort idag då..efter sen jag å min vän M gått runt så följde jag med henne hem å drack lite kaffe med henne...sen gick jag ner till mamma en sväng innan jag gick ner på affären...sen gick jag hem..när jag kom hem packade jag in varona,sen tog jag mig lite å åt..sen har jag typ suttit här å inte gjort så mkt...jag ska vell snart ta å diska lite å ploka lite här hemma snart så det e gjort innan jag ska börja med maten..


om det ändå kunde bli fint väder igen så att man kunde vara ute å göra massa saker..man blir så seg av detta väder tycker jag...usch inte kult alls...nä jag hoppas på att det snart blir bätre väder snart igen...

Ovido - Quiz & Flashcards