jessie gustavssons blogg

Alla inlägg den 24 juni 2008

Av jessica - 24 juni 2008 10:02


 inte blev det någon tvättning idag häller..har legat i soffan å sätt på tv ända sen jag klev upp i morse..å slumrat lite...typist..nä jag får ta det i morgon..för imorgon tänker jag ta mig sovmorgon för det e ända dagen jag e ledig i veckan..blir inte så mkt mer gjort idag innan man sticker till jobbet..det blir enttuf cykling idag det blåser som bara den idag...så det blir nog tugt å cykla idag..men men det kommer nog gå..se om jag cyklar över till mamma å dem en snabbsväng innan det e dags att cykla till jobbet..jaha nä se va manska hitta på..ska väll vänta å se om killen kommer hem på lunchen..hoppas det så jag inte ställer mig å lgar till något lite i onödan..för jag lär nog inte äta så jätte mkt..äter sen när jag kommer till jobbet..idag slutar man iaf lite tidigare..så ikväll när man kommer hem kanske man kan sätta sig i soffan å se på film..eller något..det kan bli skönta at göra de...å imorgon e man ledig...

Ovido - Quiz & Flashcards