jessie gustavssons blogg

Alla inlägg den 8 januari 2009

Av jessica - 8 januari 2009 14:47


 smörgåstårta som jag gjorde till nyårsafton...

Av jessica - 8 januari 2009 14:34


 jaha så nu har man gott in lite på det nya året....

idag var jag på ångströmsenheten å pluggade,var lite trögt så här efter juluppehållet...skulle igentligen ha börjat igår,men då kunde jag inte åka upp för att jag var hemma med killen son...eftersom att han jobbade å så var inte fritids öppet...

lämnade tillbaka några böcker på bilioteket idag som jag hade lånat...så lånade jag några nya böcker åt killen för han ville det...hoppas han blir nöjd med dem jag har lånat åt honom..det blir han säkert...

 när jag kom hem från ånge tog jag å åt två styckna smörgåsar, sedan gick jag över till min vän  M,men jag han inte stana så länge eftersom hon skulle hämta barnen på dagiset...men han å sitta å prata en stund å dricka lite kafffe....sedan tänkte jag gå en sväng till mamma men hon vart inte hemma så det var bara å forsätta hemmåt....


måste diska lite sedan innan jag börjar med maten..det är inte så mkt disk så man kan ju passa på å ta det innan det blir allt för mkt disk..


nä nu ska jag se om jag kan hitta lite på nätet som jag kan ha till uppsatsen som jag ska skriva....=)

Ovido - Quiz & Flashcards