jessie gustavssons blogg

Alla inlägg den 12 januari 2009

Av jessica - 12 januari 2009 14:21


 så var det en ny vecka då...idag har jag varit å pluggat

idag började min vän M å plugga...å på samma ställe som mig..det tycker jag blir kul...några ämen kommer vi läsa tillsammans...nä det ska bli jätte kul att hon oxå ska plugga där...då har man någon man kan sitta å prata med å de...å så får man sälskap på bussen...sen när vi åkte hem jag å M så följde hon med hem till mig ett tag...jag kokade lite kaffe,så vi drack en kopp var å satt och pratade lite,tills det var daks för henne å hamta barnen på dagis...ja mer än det har jag inte gjort än idag...jo jag ställde mig å diskade efter sen M hade gått...ska snart ställa mif å laga lite mat...det blir ris å korv idag å så se om jag kommer på någon sås å göra oxå....


sen ska jag se om jag ska sätta mig å sy lite..tänkte sy en väsak..hoppas det kommer att bli bra...å så måste jag sätta mig å plugga lite oxå,det får jag inte glömma...

Ovido - Quiz & Flashcards