jessie gustavssons blogg

Alla inlägg den 21 januari 2009

Av jessica - 21 januari 2009 19:11


 Ååå va trött jag är...usch skulle bara vilja gå å lägga mig...men nä tycker det e lite väl tidigt än för de...

så idag har man vart å pluggat...har haft matte å svenska idag...det gick bra på svenskan hittade lite matrial till arbetet som jag håller på med å så fick jag en ny uppgift som jag ska göra oxå...men på matten därimot blev inte många tal gjorda...satt typ bara å pratade...satt två andar tjejer vid mitt å min vän M bord så vi satt å småpratade alla...men men..det var ju trevligt å prata...idag var man hemma lite senare än vanlgt..så gjorde mat direkt när jag kom hem..efter sen jag ätit satt jag mig å pluggade lite..å så hatr jag diskat upp disken som var..så nu ser det lite bätre ut i köket...men skulle  nog behöva städa lite mer,få se om jag kan göra  det imorgon om jag årakar..


va ska man hitta på nu då...kan inte se på tv:n för det gör killen just nu..å det han ser på slutar kl 20:00..så då kanske man kan hä på en film å se på..men va ska man hitta på innan..se om det  finns något man kan sitta å göra....

Ovido - Quiz & Flashcards