jessie gustavssons blogg

Alla inlägg den 15 januari 2009

Av jessica - 15 januari 2009 13:18


 så iadg blev jag hemma...missade bussen i morse..just typiskt..så idsag gick jag över till mamma en sväng å drack lite kaffe,för det var ett tag sen jag var där så....har typ nyss kommit hem därifrån...på vägen hem fick manlite sälskap...för det kom en vän till mamma medans jag satt där,som även jag känner..så när mamma skulle hämta mina småbröder på skolan..så skulle vi gå hem...å efter som vi bor åt samma håll höll vi varandra sällskap..det är ju alltid trevligt med lite sällskap när man ska gå..

annars än de så har jag inte gjort så mkt idag...ska ställa mig å diska här snart...och så måste jag sätta mig å plugga..inte för att jag vet om det kommer hända..men måste igentligen verkligen göra det..eftersom att jag missade bussen imorse oxå så ha det inte blevit något pluggande alls idag..å det är inte bra de...typiskt..


å va ska man tänkas å göra för mat idag då...hm inte kommit på något än..men skulle tro att jag gör något med passta idag...hm man kanske skulle kunna koka lite passta å så tar man kycklingen i kylskåpet..så kan jag göra någon sallad idag...ja det kanske man skulle göra..


nä om man skulle gå å diska upp disken som är....

Ovido - Quiz & Flashcards