jessie gustavssons blogg

Alla inlägg den 15 september 2008

Av jessica - 15 september 2008 14:17


 ja nu har jag fått bekräftat att jag får pengar från csn även fast jag inte var klar med något ämne...så det känns skönt att veta de....idag var jag på ångströmsenheten å hade engelska...

när jag kom hem så gick jag direkt ner till tvättstugan å laddade en maskin tvätt...behövde verkligen de....ska vell ställa mig å diska lite sen oxå innan maten...annars blir det så mkt disk efter maten....å de e inte kul...

imorse var jag över till mamma på morgonkaffe innan jag gick till bussen...

det e vell typ va som hänt idag...lär inte hända något mera...ska vell sätta mig å plugga lite sen....

ikväll lär det bli att man se på film om de inte blir något bra på tv:n som man kan se....men när jag tittade i tvtidningen hos mamma så verkade inte bli något bra på tv:n så det blir nog att man här på en film å ser på....=)

Ovido - Quiz & Flashcards