jessie gustavssons blogg

Alla inlägg den 17 september 2008

Av jessica - 17 september 2008 17:49


 hm ja idag har det inte hänt mkt....haft riktigt tråkit iadg...ha inte var på ångströmsenheten heller...va inga lektioner idag eller imorgon...lärarna skulle ha studiedagar eller något sånt...men var över till min vän M å drack lite kaffe å pratade lite...sen efter jag vart där cyklade jag ner till mamma...men hon var inte hemma så jag cyklade  vidare ner till affären å handlade smör å vitaminer...sen hem...när jag kom hem så tog jag några smörgåsar å åt...diskade lite å de...sen har jag suttit vid datorn...absolut inte gjort något vättit alls...hm igentilegn borde jag sätta mig ner å plugga lite....hm jaa om jag inte gör de här sen lite så får jag ta å sätta mig ner imorgon å göra de....


nää nu ska jag gå å se om jag kan hitta på något att göra....

Ovido - Quiz & Flashcards