jessie gustavssons blogg

Alla inlägg den 21 september 2008

Av jessica - 21 september 2008 12:48


 jaha nu e snart helgen slut...va har man gjort ihelgen då...inte så mkt har hänt...har bara vart hemma....har tvättat lite kläder i helgen...i lördags skjusade vi killens dotter på kalas som hon var inbjuden till...efter sen vi hade hämtat henne då kalaset var slut så åkte vi till fränsta å handlade lite...å idag har jag inte gjort mkt hitils...vikit lite tvätt...men dägen e ju inte slut än...kanske man hittar på något att göra...ikväll blir det att se på tv:n tänkte se på filmen som börjar kl 21:00 på tv3...


till veckan kommer det massa paket som jag bestält...kanske inte en massa men typ tre kanske....pressent till mamma blandannat...å så en bok som jag ska ha när jag pluggar...


nä nu ska jag se om jag kan hitta på något.....=)

Ovido - Quiz & Flashcards