jessie gustavssons blogg

Alla inlägg den 28 september 2008

Av jessica - 28 september 2008 10:18


  jaha så idag var det sista dagen npå helgen...snart en ny vecka igen...så va har man gjort i helgen då....jo fredagkväll blev det så att jag å killen gick över till min vän M å hennes kille å drack lite öl med dem....lördags låg jag typ bara i soffan å glode på tv:n typ hela dagen....å idag lär det inte hända så mkt skulle jag tro...tro jag tänker ta mig över till mamma en sväng sen å dricka lite kaffe...ja mkt mera än de har inte hänt i helgen...


så imorgon e det måndag igen å en hel ny vecka....imorgon ska man upp till ångströmsenheten å ha engelska...det blir mkt i veckan....måste städa å de å planering...fyller år på torsdag å lördagen som kommer ska jag ha en liten fest som jag å min bror ha planerat lite...


nä nu ska jag se om jag ska ta mig en sväng över till mamma...

lär vell komma litte om va som sker i veckan.....=)

Ovido - Quiz & Flashcards